Brengt kennis samen
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending vanaf € 20,-.

E-learning voor Wiskunde

Vind hier studiemateriaal voor het hoger onderwijs!

Wij ontwikkelen een breed aanbod aan studiemateriaal voor het hoger onderwijs.

Ontdek onze studieboeken en kijk onder het kopje domein wat wij voor uw domein aan lesmateriaal hebben uitgebracht.
Benieuwd naar een studieboek? Vraag dan een gratis beoordelingsexemplaar aan!

Nieuws

Masterclass voor docenten: Customer Journey Mapping met Design Thinking

Nieuws 15/01 Op vrijdag 6 maart geeft Eveline van Zeeland, auteur van Marketing Design met Customer Journey Mapping, een masterclass voor docenten van commerciële opleiding in het hoger onderwijs.
Lees meer

19 maart 2020 Docentenmiddag Onderzoeksvaardigheden

Nieuws 17/12 Op 19 maart 2020 vindt de 6de editie van de Docentenmiddag Onderzoeksvaardigheden plaats in Utrecht. Benieuwd naar het programma? Lees snel verder.
Lees meer

Jubileum-editie: 19 en 20 maart 20e editie HGZO-congres

Nieuws 16/12 Donderdag 19 en vrijdag 20 maart 2020 organiseert de VU voor de 20e keer het HGZO congres. Ook Boom hoger onderwijs is er als hoofdsponsor voor de 20e keer bij!
Lees meer

Prijsactie! Onmisbare marketingboeken van Patrick Petersen

Nieuws 08/11 Maken uw studenten gebruik van de boeken van Patrick Petersen? In zijn praktische studie- en managementboeken beschrijft hij de onderwerpen online marketing en contentstrategie nog completer. Tot en met eind 2019 kunnen uw studenten de boeken aanschaffen met een flinke korting.
Lees meer

Nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2019

Nieuws 05/11 Van de 11 genomineerde boeken zijn er vijf afkomstig van Boom uitgevers Amsterdam en Management Impact. Het gaat om de 'Onweerstaanbaarheidstheorie' van Jan Heuvel, 'Excelleren in service' van Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan, 'Het einde van concurrentie? Zakendoen in de platformeconomie' van Cor Molenaar, 'The Positive Sum Game' van Herman Toch & Ann Maes, en 'Who is accountable? Sales, marketing en communicatie op één lijn' van Franck Kuppers en Werner van Beusekom.
Lees meer