Brengt kennis samen
Klantenservice
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Bestelprocedure
  • E-books
Inloggen
Winkelmand
Winkelmand
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelmand
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending vanaf € 20,-.
  • Domeinen
    DomeinenBuilt environmentCommunicatie, marketing en mediaCommunicatieve vaardighedenEconomie en managementEnglish booksEngineeringGezondheidszorg
    HBO ICTHogere sociale studiesOnderwijs en opvoedingOnderzoek en statistiekDocentprofessionaliseringProjectmanagement
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Nieuws
  • Uitgelicht
    • Webinars
    • Wiskunde voor technici
  • Docentenservice
    • Docentenservice
    • Docentenmiddagen
    • Docentexemplaar aanvragen
    • Extra materiaal
    • Online leeromgeving
    • Contact
    • Account aanmaken
  • Boom op maat
    • Over Boom op maat
    • Aanvragen
    • Veel gestelde vragen
  • Over ons
    • Boom hoger onderwijs
    • Het team
    • Vacatures
    • How to order
    • Samenwerken?
Hogere sociale studies Psychologie Mediapsychologie (derde druk)
Terug
Delen
Link kopiëren
Inkijkexemplaar

Mediapsychologie (derde druk)

Ard Heuvelman, Bob Fennis, Oscar Peters | Boom uitgevers Amsterdam
 
Paperback
2011 | ISBN 9789059317116 | 3 | 202 blz.
€ 32,50
Vandaag besteld, dinsdag in huis
Bestellen
Bookshelf e-book
2011 | ISBN 9789460943737
€ 19,50
Direct via e-mail
Bestellen
Docentexemplaar aanvragen
Alleen beschikbaar voor docenten en instellingen
 
Aanvragen
Plaats op wensenlijst
OmschrijvingAuteurs
Omschrijving

In onze moderne informatiesamenleving worden wij omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. Deze geheel herziene en geactualiseerde derde druk biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. In twaalf hoofdstukken worden het domein van de mediapsychologie, de wetenschappelijke methode en een aantal psychologische processen behandeld die een belangrijke rol spelen bij de invloed van media op ons denken, onze gevoelens en ons handelen. Mediapsychologie is verplichte kost voor iedereen die inzicht wil krijgen in de werking van media.

 

Doelgroep

Dit boek is bestemd voor hbo- en wo-studenten en -docenten psychologie, media of communicatie(wetenschap).

Auteurs
Ard Heuvelman
Ard Heuvelman (1950) is sinds 2002 als hoofddocent in de psychologie van de traditionele en nieuwe media verbonden aan de opleiding Communicatiewetenschap van de Universiteit Twente.

Lees meer
Bob Fennis
Bob Fennis is als hoogleraar Consumentengedrag verbonden aan de Vakgroep Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen. 

Lees meer
Oscar Peters
Oscar Peters is zakelijk directeur van het gedragswetenschappelijk onderzoeksinstituut IBR van de Universiteit Twente.

Lees meer

Gerelateerde uitgaven

Kernbegrippen van professionele communicatie (tweede druk)

Peter 't Lam, Paula Zweekhorst
€ 32,95
Bestellen

Communicatiekaart van Nederland (tiende druk)

Piet Bakker, Otto Scholten
€ 42,50
Bestellen

Communicatie in positie in 3 stappen

Betteke van Ruler
€ 34,95
Bestellen
Meer
© 2014-2019 Boom uitgevers Amsterdam
Prinsengracht 747-751
1017 JX Amsterdam
Blijf op de hoogte
Ontvang onze nieuwsbrief.
Formulier succes
Formulier foutmelding
Volg ons
Hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice.
(020) 52 18 922
klantenservice@boomhogeronderwijs.nl
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkDisclaimerGebruiksvoorwaarden digitale contentPrivacy policyRetourneren