Brengt kennis samen
Klantenservice
  • Veelgestelde vragen
  • How to order
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Bestelprocedure
  • Retourneren
  • E-books
  • Online licentie
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Webshop
    WebshopBuilt environmentCommunicatie, marketing en mediaCommunicatieve vaardighedenEconomie en managementEnglish booksEngineeringDigitaal
    DocentprofessionaliseringGezondheidszorgHBO ICTHogere sociale studiesOnderwijs en opvoedingOnderzoek en statistiekProjectmanagement
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Boom op maat
    • Boom op maat
    • Aanvragen
    • Veelgestelde vragen
  • Domein
    • Communicatie, marketing en media
    • Docentprofessionalisering
    • Economie, management en organisatie
    • HBO ICT
    • Onderwijs en opvoeding
    • Onderzoek en statistiek
    • Techniek
    • Vaardigheden
    • Zorg en welzijn
  • Uitgelicht
    • Boom Academie
    • Bouwstenen
    • Boom Docentacademie
    • Events en tutorials
    • Online boek en online licentie
    • TrainTool
    • Wiskunde voor technici
  • Docentenservice
    • Docentexemplaar aanvragen
    • Docentenservice leveringsvoorwaarden
    • Blended learning
    • Contact met onze accountmanagers
    • Docentendagen
  • Nieuws
  • Over ons
    • Boom hoger onderwijs
    • Het team
    • Vacatures
    • Samenwerken?
    • Nieuwsbrief
Online kennissessie over 'Marktonderzoekdesign'
Terug
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Mail Print Link
Link kopiëren

Uitnodiging Online kennissessie over 'Marktonderzoekdesign'

Online kennissessie over 'Marktonderzoekdesign'

Half april verschijnt de nieuwe titel Marktonderzoekdesign. Het boek introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat studenten inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die ze daarbij kunnen inzetten. Het laat studenten stapsgewijs zien hoe ze op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpen. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal je de koopcriteria van potentiële klanten?

 

Dinsdag 20 april I online kennissessie Marktonderzoekdesign
In deze gratis online kennissessie van 1 uur neemt o.a. Iris van Hest, auteur en docent Marktonderzoek & Marketing bij de Fontys Hogescholen, u mee in de achtergrond van deze nieuwe titel. Zij zal inzoomen op inhoudelijke thema's en de inzet in het hbo onderwijs. Daarnaast laat een van haar studenten, Brishna Nader, een praktijkcase zien. Aan het einde van de sessie is er ruimte voor uw vragen.

 

Voor deze sessie kunt u zich niet langer registreren. 
De opname wordt op een later moment hier beschikbaar gesteld 

 

Over de auteur

Iris van Hest behaalde haar Master Marketing Management aan de universiteit van Tilburg. Nu is ze als docent Marktonderzoek & Marketing verbonden aan Fontys Hogescholen. Ze ziet het als haar missie om onderzoek toegankelijk, logisch en praktisch te maken, zowel voor studenten als professionals.

Over de uitgave

Over de uitgave
Apr. 2021 | ISBN 9789024434947 | 1e druk | 240 blz. Lees meer over deze uitgave en reserveer alvast een docentenexemplaar.
Meer informatie
© 2023 Boom Uitgevers Amsterdam

Klantenservice

Veelgestelde vragen
How to order
Contact
Bestelinformatie
Bestelprocedure
Retourneren
E-books
Online licentie

Over ons

Boom hoger onderwijs
Het team
Vacatures
Samenwerken?
Nieuwsbrief

Volg ons op social media

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy