Marketing Literatuurprijs 2017 - 3 auteurs van Boom genomineerd!
Geweldig nieuws! Maar liefst 3 auteurs van Boom uitgevers Amsterdam zijn genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017.
_w630.jpg)
Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekendgemaakt. Uit meer dan 40 marketingboeken zijn deze 10 boeken genomineerd voor de prijs:
- Het einde van online winkelen, Wijnand Jongen (Business Contact)
- De kracht van platformstrategie, Cor Molenaar (Boom Uitgevers Amsterdam)
- Startup Branding, Andy Mosmans (Boom Uitgevers Amsterdam)
- Customer journey optimalisatie, Rob Luif (Van Duuren Management)
- Big Data Marketing, Paul Postma (Boom Uitgevers Amsterdam)
- De marketingorganisatie van de toekomst, Rob Beltman (Van Duuren Management)
- De relatie economie, Xavier van Leeuwe (Business Contact)
- Sterke merken, betere wereld, Bart Brüggenwirth (Vakmedianet)
- Sportmarketing – waardecreatie binnen de sport, Kok – Gruijters – De Zeeuw (Arko Sports Media BV)
- Influencers, Carole Lamarque (LannooCampus)
De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 zal voor de 15e keer plaatsvinden op 28 november bij Beeckestijn Business School te Leusden. Wij van Boom zijn in ieder geval trots op deze erkenning van hun deskundigheid.