Zojuist verschenen: Geïntegreerde communicatie (tiende druk)
Deze vaste waarde in de communicatiestudies verschijnt nu in een volledig geactualiseerde editie. Geïntegreerde communicatie laat de communicatiebehoeften van (non-)profitorganisaties zien en geeft studenten inzicht in de verschillende communicatiedomeinen.
In deze herziene tiende druk hebben de auteurs nieuwe theorieën opgenomen en voorbeelden geactualiseerd. Zo is er in deze uitgave op alle vlakken aandacht voor online communicatie en besteden de auteurs ook aandacht aan de snel veranderende omgeving. Daarnaast vinden docenten op de nieuwe website onder andere een docentenhandleiding, figuren en tabellen uit het boek en andere extra's. Studenten kunnen er terecht voor toetsvragen per hoofdstuk met feedback en cases.
Uniek aan dit boek
- Al jaren een vast gezicht binnen de curricula van hogescholen.
- Compleet overzicht van het communicatiewerkveld en heldere theorie die expliciet gekoppeld wordt aan de praktijk.
- Een boek met visie dat start bij de behoeften van een organisatie en haar omgeving. De aandacht ligt daardoor niet alleen bij de organisatie, maar ook bij de ontvangers.
- Het boek sluit na de herziening volledig aan op de beroepsniveauprofielen van Logeion.
Meer informatie, docentexemplaar aanvragen en/of bestellen >>