Het is drukker dan normaal bij onze verzendpartners. Excuses, bestellingen kunnen langer op zich laten wachten dan u van ons gewend bent.
×
Brengt kennis samen
Klantenservice
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Retourneren
  • Bestelprocedure
  • E-books
Inloggen
Winkelmand
Winkelmand
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelmand
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Webshop
    WebshopBuilt environmentCommunicatie, marketing en mediaCommunicatieve vaardighedenEconomie en managementEnglish booksEngineeringDigitaal
    DocentprofessionaliseringGezondheidszorgHBO ICTHogere sociale studiesOnderwijs en opvoedingOnderzoek en statistiekProjectmanagement
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Boom op maat
    • Boom op maat
    • Aanvragen
    • Veelgestelde vragen
  • Domein
    • Communicatie, marketing en media
    • Docentprofessionalisering
    • Economie, management en organisatie
    • HBO ICT
    • Onderwijs en opvoeding
    • Onderzoek en statistiek
    • Techniek
    • Vaardigheden
    • Zorg en welzijn
  • Uitgelicht
    • Boom Docentacademie
    • Bouwstenen
    • TrainTool
    • Online boek
    • Tutorials en webinars
    • Wiskunde voor technici
    • Brochures
  • Docentenservice
    • Docentexemplaar aanvragen
    • Docentenservice leveringsvoorwaarden
    • Websites en online lesmateriaal
    • Contact met onze accountmanagers
    • Docentendagen
  • Nieuws
  • Over ons
    • Boom hoger onderwijs
    • Het team
    • Vacatures
    • How to order
    • Samenwerken?
  • Contact
Economie en management Marketing Neuromarketing
Terug
Delen
Link kopiëren
Docentexemplaar aanvragen
Alleen beschikbaar voor docenten en instellingen
 
Aanvragen
Neuromarketing
Inkijkexemplaar

Neuromarketing

Maximale impact met marketing en communicatie

Eric van Arendonk, Adriaan Polderman, Karel Smit | Boom uitgevers Amsterdam
Neuromarketing

Inkijkexemplaar
Paperback
Juni 2013 | ISBN 9789462200050 | 1e druk | 176 blz.
€ 23,50
Levertijd 1-2 werkdagen
Bestellen
E-book
Oktober 2013 | ISBN 9789024420841
€ 16,50
Direct via e-mail
Bestellen
Docentexemplaar aanvragen
Alleen beschikbaar voor docenten en instellingen
 
Aanvragen
Plaats op wensenlijst
OmschrijvingInhoudAuteurs
Omschrijving

Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom consumenten doen wat ze doen en hoe merken en marketingcommunicatie bepaalde emoties activeren.

Neuromarketing laat zien dat emoties zichtbaar en oproepbaar zijn. Dit boek biedt need to know-informatie voor merkenbouwers en iedereen die zich professioneel bezighoudt met communicatie. Kennis van neuromarketing zal merken sterker maken en communicatie effectiever. Daarnaast is het ook nog eens boeiend om te lezen wat er zich in je hersenpan afspeelt.


 

Wat anderen over dit boek zeiden:


'De marketeer die niet leert, zorgt niet goed voor 'zijn' merk en de klanten van het merk. We moeten blijven leren over die intrigerende consument. Hoe grillig, onvoorspelbaar en adaptief die ook is! Daarom is het fascinerend om juist te leren hoe ons brein werkt. Het merk laden verdient constante aandacht, voeding en zorg. Dit boek verschaft ons inzichten in de manier waarop merken laden beter kan. Een must read voor hen die het versterken van de betekenis, de kracht en de waarde(n) van het merk echt tot hun verantwoordelijkheid maken. En niet alleen vanuit economische motieven, maar ook vanuit de opvatting dat een sterk merk wordt gemaakt en onderhouden door 'rentmeesters' die hun werkelijke uitbetaling in de toekomst behoren te krijgen.' - Jacques Kuyf, CEO - FD Mediagroep

'Neuromarketing is een game changer. Niet de zoveelste buzz en moneymaker voor zelf uitgeroepen marketinggoeroes. In dit boek wordt haarfi jn en met interessantevoorbeelden uitgelegd waarom dat zo is en waarom neuromarketing onze modellenover hoe klanten denken en beslissen letterlijk op hun kop zet. Eric, Karel en Adriaan: schitterend werk met dit volledige en toegankelijke boek!' - Marc Van de Perre, managing partner Interface Marketing

'Met het toepassen van neurosciencetechnieken krijgen marketing en marktonderzoek onmiskenbaar een nieuwe dimensie die communicatie en productontwikkeling effectiever en doeltreffender kan helpen inzetten. Karel Smit, Adriaan Polderman en Eric van Arendonk zetten met dit boek de ontwikkelingen op een rijtje en geven treffend aan dat de combinatie van de nieuwste neurotechnieken met bewezen onderzoeksmethoden verrassende nieuwe inzichten oplevert die het vak van de marketeer op een hoger plan tillen. Een must read voor wie bij wil blijven in een zichsnel ontwikkelende wereld!' - Drs. Pieter Paul Verheggen, algemeen directeur onderzoeksbureau Motivaction en voorzitter MOA

Inhoud

1. Van neuro-onderzoek naar neuromarketing

2. Neurotechnieken
3. Het brein
4. Het ondebewuste
5. Neuromarketing gebruiken bij marktonderzoek
6. Neuromarketing en ethiek
7. Een sterker merk
8. Veranderende marketingfuncties
9. 25 wetmatigheden
10. Het MRI-onderzoek
11. Hoe verder?

Auteurs
Eric van Arendonk
Lees meer
Adriaan Polderman
Lees meer
Karel Smit
Lees meer

Gerelateerde uitgaven

Handboek communicatiestrategie
Nieuw

Handboek communicatiestrategie

Betteke van Ruler
€ 29,95
Bestellen
Handboek commerciële vaardigheden (2e druk)

Handboek commerciële vaardigheden (2e druk)

Stefan Renkema
€ 41,50
Bestellen
Marketing Design met Customer Journey Mapping

Marketing Design met Customer Journey Mapping

Eveline van Zeeland
€ 35,95
Bestellen
Meer
Blijf op de hoogte
Ontvang onze nieuwsbrief.
Formulier succes
Formulier foutmelding
© 2021 Boom uitgevers Amsterdam

Klantenservice

Veelgestelde vragen
Contact
Bestelinformatie
Retourneren
Bestelprocedure
E-books

Over ons

Boom hoger onderwijs
Het team
Vacatures
How to order
Samenwerken?

Volg ons op social media

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkDisclaimerPrivacy policyDigitale content