Het is drukker dan normaal bij onze verzendpartners. Excuses, bestellingen kunnen langer op zich laten wachten dan u van ons gewend bent.
×
Brengt kennis samen
Klantenservice
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Retourneren
  • Bestelprocedure
  • E-books
Inloggen
Winkelmand
Winkelmand
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelmand
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Webshop
    WebshopBuilt environmentCommunicatie, marketing en mediaCommunicatieve vaardighedenEconomie en managementEnglish booksEngineeringDigitaal
    DocentprofessionaliseringGezondheidszorgHBO ICTHogere sociale studiesOnderwijs en opvoedingOnderzoek en statistiekProjectmanagement
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Boom op maat
    • Boom op maat
    • Aanvragen
    • Veelgestelde vragen
  • Domein
    • Communicatie, marketing en media
    • Docentprofessionalisering
    • Economie, management en organisatie
    • HBO ICT
    • Onderwijs en opvoeding
    • Onderzoek en statistiek
    • Techniek
    • Vaardigheden
    • Zorg en welzijn
  • Uitgelicht
    • Boom Docentacademie
    • Bouwstenen
    • TrainTool
    • Online boek
    • Tutorials en webinars
    • Wiskunde voor technici
    • Brochures
  • Docentenservice
    • Docentexemplaar aanvragen
    • Docentenservice leveringsvoorwaarden
    • Websites en online lesmateriaal
    • Contact met onze accountmanagers
    • Docentendagen
  • Nieuws
  • Over ons
    • Boom hoger onderwijs
    • Het team
    • Vacatures
    • How to order
    • Samenwerken?
  • Contact
Communicatie, marketing en media Journalistiek Het mediaboek (veertiende druk)
Terug
Delen
Link kopiëren
Docentexemplaar aanvragen
Alleen beschikbaar voor docenten en instellingen
 
Aanvragen
Het mediaboek (veertiende druk)
Inkijkexemplaar

Het mediaboek (veertiende druk)

Hoe kom je in de media?

Jochum de Graaf, Stephan Steinmetz | Boom uitgevers Amsterdam
Het mediaboek (veertiende druk)

Inkijkexemplaar
5% Studentenkorting
Als student krijg je korting bij aankoop van 2 of meer verschillende voorgeschreven Nederlandstalige hbo/wo-studieboeken. Lees meer
Paperback
Augustus 2012 | ISBN 9789059318717 | 14
€ 35,95
Levertijd 1-2 werkdagen
Bestellen
Bookshelf e-book
November 2012 | ISBN 9789460946134
€ 35,95
Direct via e-mail
Bestellen
Docentexemplaar aanvragen
Alleen beschikbaar voor docenten en instellingen
 
Aanvragen
Plaats op wensenlijst
OmschrijvingAuteurs
Omschrijving

De tijd dat Nederland een overzichtelijk medialandschap had, dat in één huishouden één krant werd gelezen, dat men naar de eigen omroep op dat ene tv-kanaal keek en naar die ene radiozender luisterde, ligt ver achter ons. Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig.

 

Tegen deze woelige achtergrond is Het mediaboek vooral een poging om een eerste inzicht in de werking van de media te bieden en vervolgens een handleiding voor het omgaan met die media. Daarbij gaat het niet om een doorwrochte inleiding in de communicatiewetenschappen. Het gaat ook niet om een uitgebreide cursus journalistiek. Het mediaboek is vooral een praktisch boek als hulp voor al die organisaties en personen, die in de overdaad aan nieuwszoekende zenders en programma’s een weg willen vinden.Het betreft een volledig geactualiseerde, veertiende druk. In deze editie is veel nieuw materiaal opgenomen dat antwoord moet geven op de vraag: 'Wat bieden de sociale media'?

 

Doelgroep

Het boek is bestemd voor (hbo- en wo-)studenten communicatie, media en journalistiek ter voorbereiding op de beroepspraktijk, maar daarnaast ook vooral voor al die organisaties, instellingen, actiegroepen, bewegingen en individuen die over het algemeen niet, moeilijk, of in een verkeerd daglicht boven de publiciteitsdrempel uitkomen. 

Auteurs
Jochum de Graaf
Lees meer
Stephan Steinmetz
Stephan Steinmetz (1956) studeerde andragologie en werkte enige jaren als journalist. Van 1990 tot 1998 was hij voorzitter van het Amsterdamse stadsdeel Zeeburg. Sindsdien werkt hij bij de Public A... Meer

Lees meer

Gerelateerde uitgaven

Handboek communicatiestrategie
Nieuw

Handboek communicatiestrategie

Betteke van Ruler
€ 29,95
Bestellen
Kernbegrippen van professionele communicatie (tweede druk)

Kernbegrippen van professionele communicatie (tweede druk)

Peter 't Lam, Paula Zweekhorst
€ 32,50
Bestellen
Communicatiekaart van Nederland (tiende druk)

Communicatiekaart van Nederland (tiende druk)

Piet Bakker, Otto Scholten
€ 45,95
Bestellen
Meer
Blijf op de hoogte
Ontvang onze nieuwsbrief.
Formulier succes
Formulier foutmelding
© 2021 Boom uitgevers Amsterdam

Klantenservice

Veelgestelde vragen
Contact
Bestelinformatie
Retourneren
Bestelprocedure
E-books

Over ons

Boom hoger onderwijs
Het team
Vacatures
How to order
Samenwerken?

Volg ons op social media

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkDisclaimerPrivacy policyDigitale content