Het is drukker dan normaal bij onze verzendpartners. Excuses, bestellingen kunnen langer op zich laten wachten dan u van ons gewend bent.
×
Brengt kennis samen
Klantenservice
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Retourneren
  • Bestelprocedure
  • E-books
Inloggen
Winkelmand
Winkelmand
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelmand
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Webshop
    WebshopBuilt environmentCommunicatie, marketing en mediaCommunicatieve vaardighedenEconomie en managementEnglish booksEngineeringDigitaal
    DocentprofessionaliseringGezondheidszorgHBO ICTHogere sociale studiesOnderwijs en opvoedingOnderzoek en statistiekProjectmanagement
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Boom op maat
    • Boom op maat
    • Aanvragen
    • Veelgestelde vragen
  • Domein
    • Communicatie, marketing en media
    • Docentprofessionalisering
    • Economie, management en organisatie
    • HBO ICT
    • Onderwijs en opvoeding
    • Onderzoek en statistiek
    • Techniek
    • Vaardigheden
    • Zorg en welzijn
  • Uitgelicht
    • Boom Docentacademie
    • Bouwstenen
    • TrainTool
    • Online boek
    • Tutorials en webinars
    • Wiskunde voor technici
    • Brochures
  • Docentenservice
    • Docentexemplaar aanvragen
    • Docentenservice leveringsvoorwaarden
    • Websites en online lesmateriaal
    • Contact met onze accountmanagers
    • Docentendagen
  • Nieuws
  • Over ons
    • Boom hoger onderwijs
    • Het team
    • Vacatures
    • How to order
    • Samenwerken?
  • Contact
Communicatie, marketing en media Journalistiek Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)
Terug
Delen
Link kopiëren
Docentexemplaar aanvragen
Alleen beschikbaar voor docenten en instellingen
 
Aanvragen
Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)
Inkijkexemplaar

Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Daphne Dijkerman, Indira Reynaert | Boom uitgevers Amsterdam
Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Inkijkexemplaar
5% Studentenkorting
Als student krijg je korting bij aankoop van 2 of meer verschillende voorgeschreven Nederlandstalige hbo/wo-studieboeken. Lees meer
Paperback
Mei 2012 | ISBN 9789059317956 | 2
€ 38,95
Uiterlijk 2 februari in huis
Bestellen
Bookshelf e-book
Juli 2012 | ISBN 9789460945113
€ 38,95
Direct via e-mail
Bestellen
Docentexemplaar aanvragen
Alleen beschikbaar voor docenten en instellingen
 
Aanvragen
Plaats op wensenlijst
OmschrijvingInhoudAuteurs
Omschrijving

Tegenwoordig worden voor het bereiken van een bepaalde communicatiedoelstelling vaak diverse mediakanalen ingezet, waarbij gebruik wordt gemaakt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen. Basisboek crossmedia concepting is het eerste boek waarin crossmedia concepting in overzichtelijke modellen wordt gegoten en dat voor studenten een begrijpelijke inleiding vormt. Het bevat veel voorbeelden uit de crossmediapraktijk. Een populaire titel in het hoger onderwijs.

 

Inhoud

Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. De speerpunten van het crossmediaconcept komen uitgebreid aan de orde: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt onderscheid gemaakt tussen een transmediaal (autonoom) concept en een geïntegreerd (afhankelijk) concept.

 

Wijzigingen in de tweede druk

De tweede druk biedt de lezer meer handvatten bij het verzamelen van inzichten en meer verdieping in transmedia storytelling door een uitgebreide en vernieuwde casuïstiek. De vele casestudy’s in het boek helpen bij het ontwikkelen van een crossmediaal concept.

 

Doelgroep

Studenten van media- en communicatiestudies op universitair en hbo-niveau.

 

Inhoud

De media over 'Basisboek crossmedia concepting'

 

Workshop 'Contentstrategie voor Uitgevers' op 25 oktober en 1 november 2012 - Imprintant nummer 3, 2012

 

Bekijk de bijlage >>

Auteurs
Daphne Dijkerman
Daphne Dijkerman is consultant op het gebied van crossmedia content, concepting en strategie, vanuit haar eigen bedrijf Explore Media.

Lees meer
Indira Reynaert
Indira Reynaert is docent aan de Universiteit Utrecht. Ze werkt als strateeg en opleider bij TheJaneway, het bedrijf voor onderzoek, expertadvies en professionele scholing op het gebied van Crossme... Meer

Lees meer

Gerelateerde uitgaven

Handboek communicatiestrategie
Nieuw

Handboek communicatiestrategie

Betteke van Ruler
€ 29,95
Bestellen
Kernbegrippen van professionele communicatie (tweede druk)

Kernbegrippen van professionele communicatie (tweede druk)

Peter 't Lam, Paula Zweekhorst
€ 32,50
Bestellen
Communicatiekaart van Nederland (tiende druk)

Communicatiekaart van Nederland (tiende druk)

Piet Bakker, Otto Scholten
€ 45,95
Bestellen
Meer
Blijf op de hoogte
Ontvang onze nieuwsbrief.
Formulier succes
Formulier foutmelding
© 2021 Boom uitgevers Amsterdam

Klantenservice

Veelgestelde vragen
Contact
Bestelinformatie
Retourneren
Bestelprocedure
E-books

Over ons

Boom hoger onderwijs
Het team
Vacatures
How to order
Samenwerken?

Volg ons op social media

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkDisclaimerPrivacy policyDigitale content