Brengt kennis samen
Klantenservice
  • Veelgestelde vragen
  • How to order
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Bestelprocedure
  • Retourneren
  • E-books
  • Online licentie
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Webshop
    WebshopBuilt environmentCommunicatie, marketing en mediaCommunicatieve vaardighedenEconomie en managementEnglish booksEngineeringDigitaal
    DocentprofessionaliseringGezondheidszorgHBO ICTHogere sociale studiesOnderwijs en opvoedingOnderzoek en statistiekProjectmanagement
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Boom op maat
    • Boom op maat
    • Aanvragen
    • Veelgestelde vragen
  • Domein
    • Communicatie, marketing en media
    • Docentprofessionalisering
    • Economie, management en organisatie
    • HBO ICT
    • Onderwijs en opvoeding
    • Onderzoek en statistiek
    • Techniek
    • Vaardigheden
    • Zorg en welzijn
  • Uitgelicht
    • Boom Academie
    • Bouwstenen
    • Boom Docentacademie
    • Events en tutorials
    • Online boek en online licentie
    • TrainTool
    • Wiskunde voor technici
  • Docentenservice
    • Docentexemplaar aanvragen
    • Docentenservice leveringsvoorwaarden
    • Blended learning
    • Contact met onze accountmanagers
    • Docentendagen
  • Nieuws
  • Over ons
    • Boom hoger onderwijs
    • Het team
    • Vacatures
    • Samenwerken?
    • Nieuwsbrief
Auteurs Auteurs op alfabet Handboek ContentStrategie (vierde druk)
Terug
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Mail Print Link
Link kopiëren

Handboek ContentStrategie (vierde druk)

Succesvolle ContentStrategie op basis van het B-model

Patrick Petersen | Boom uitgevers Amsterdam
Handboek ContentStrategie (vierde druk)
5% Studentenkorting
Als student krijg je korting bij aankoop van 2 of meer verschillende voorgeschreven Nederlandstalige hbo/wo-studieboeken. Lees meer
Paperback
November 2018 | ISBN 9789024421152 | 256 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
€ 26,95
In winkelwagen
www.handboekcontentstrategie.nl
 
Bezoeken
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten en instellingen met een zakelijk account
 
Aanvragen
Plaats op wensenlijst
OmschrijvingAuteurs
Omschrijving

Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen.

Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretisch en vooral ook praktisch inzicht om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van het handboek een crossmediale beleving.


'Dit boek van Patrick Petersen past in het nieuwe denken binnen het marketingvakgebied rondom waardecreatie. Het is een heel praktisch boek dat u uitstekend van dienst kan zijn in het realiseren van waarde voor zowel klanten als de stakeholders van de organisatie. Het zal u helpen om zowel vanuit strategisch perspectief naar content te kijken als lering te trekken uit de vele cases die in het boek beschreven staan.'

-
drs. Hans Molenaar - voorzitter Nederlandse prijs voor marketingliteratuur


 

De vierde druk van deze bestseller is geheel herzien, kent nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen.

10 redenen om het HCS4 in te zetten:

  1. Herschreven rondom het praktische B(loem)-model framework
  2. Een leer- en managementboek over engaging content en de noodzaak tot Boeien en Binden in campagnes.
  3. Gebaseerd op de meer dan 20 jaar contentmarketing van de expert-auteur, tevens verkozen tot nummer 1 contentmarketeer
  4. Een opbouw van een werkend strategisch contentmarketing-plan op basis van het B-model framework
  5. De beste experts, tips en cases
  6. Totaal herschreven, opnieuw geredigeerde en dikkere versie
  7. De toepassing van augmented reality lagen over het boek zorgen voor een extra beleving
  8. Een nuchtere kijk op contentmarketing gericht op de customer journey en conversie van content
  9. Diverse praktische en kleurrijke modellen en exclusief docentmateriaal voor boeiende en kleurrijke lessen.
  10. Honderden digitale bijlagen, zoals video's, infographics en updates
Auteurs
Patrick Petersen
Patrick Petersen MA MSc is Senior Online Strateeg, crossmediaal marketeer, internetondernem­er, internationaal spreker, docent en auteur.   Hij studeerde in 1997 af op de Integratie van internet ... Meer

Lees meer

Meer van deze auteur

Handboek E-commerce

Handboek E-commerce

Patrick Petersen
€ 24,50
Bestellen
Tweets by @ https://twitter.com/handboekcontent
© 2023 Boom Uitgevers Amsterdam

Klantenservice

Veelgestelde vragen
How to order
Contact
Bestelinformatie
Bestelprocedure
Retourneren
E-books
Online licentie

Over ons

Boom hoger onderwijs
Het team
Vacatures
Samenwerken?
Nieuwsbrief

Volg ons op social media

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy