Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Brengt kennis samen
Klantenservice
  • Contact
  • Account & gegevens
  • Bestellen
  • Betalen
  • Levertijd & bezorging
  • Productinformatie
  • Retourneren
  • Docentenservice
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Webshop
    WebshopBuilt environmentCommunicatie, marketing en mediaCommunicatieve vaardighedenEconomie en managementEnglish booksEngineeringDigitaal
    DocentprofessionaliseringGezondheidszorgHBO ICTHogere sociale studiesOnderwijs en opvoedingOnderzoek en statistiekProjectmanagement
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Boom op maat
    • Boom op maat
    • Aanvragen
    • Veelgestelde vragen
  • Domein
    • Communicatie, marketing en media
    • Docentprofessionalisering
    • Economie, management en organisatie
    • HBO ICT
    • Onderwijs en opvoeding
    • Onderzoek en statistiek
    • Techniek
    • Vaardigheden
    • Zorg en welzijn
  • Uitgelicht
    • Boom Academie
    • Boom Box
    • Bouwstenen
    • Boom Docentacademie
    • Events en tutorials
    • Online boek en online licentie
    • TrainTool
    • Wiskunde voor technici
  • Docentenservice
    • Docentexemplaar aanvragen
    • Docentenservice leveringsvoorwaarden
    • Blended learning
    • Contact met onze accountmanagers
    • Docentendagen
  • Nieuws
  • Over ons
    • Boom hoger onderwijs
    • Het team
    • Vacatures
    • Samenwerken?
    • Nieuwsbrief
    • How to order
  • FAQ
Genomineerde boeken voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2020
Terug
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Mail Print Link
Link kopiƫren

Genomineerde boeken voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2020

  22 oktober 2020
  Leestijd:
  448x gelezen
Online invloed, Platformstrategie en Marketing Design met Customer Journey Mapping maken kans op de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020
Genomineerde boeken voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2020

Uit de bijna vijftig marketingboeken die in Nederland zijn uitgebracht, zijn twaalf kanshebbers gekozen voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020. Dit zijn de nominaties in alfabetische titelvolgorde:

 

  1. Aandachtsmarketing, Klaas Weima (S2 uitgevers)
  2. Beyond Brands, Tom Van den Bergh (LannooCampus)
  3. Brand change, Thierry Cattoir (LannooCampus)
  4. Data-bedreven marketing, Danny Oosterveer (Noordhoff)
  5. De klantenergieke organisatie, Sonja Stalfoort (Van Duuren Management)
  6. Make Dust or Eat Dust 2.0 - Marktleiderschap in een tijdperk van extreme verandering, Roland van Kralingen (Business Contact)
  7. Marketing Design met Customer Journey Mapping, Eveline van Zeeland (Boom)
  8. Online invloed - Zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten, Bas Wouters en Joris Groen (Boom)
  9. Ontmoet de Xceptionals - De transitie naar de overtreffende trap in klantvriendelijkheid, Gerrit Piksen (MarketResponse)
  10. Platformrevolutie - Van Amazon tot Zalando, de impact van platformen op hoe wij werken en leven, Martijn Arets (Management Impact)
  11. Power Brands 2.0 - De 12 wetten van het nieuwe merkdenken, Marc Oosterhout (Adfo Groep)
  12. The offer you can’t refuse - Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?, Steven Van Belleghem (Van Duuren Management)

  

26 november: twaalf boeken op één middag

Op donderdag 26 november 2020 presenteren de genomineerde auteurs hun boek tijdens het PIM Marketing Literatuur Prijs evenement dat dit jaar online plaatsvindt. De middag biedt een unieke kans om in een kort tijdsbestek veel vernieuwende inzichten op te doen en digitaal kennis te maken met de auteurs. Aan het eind van de middag maakt de jury bekend wie de winnaar is van de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 én welk boek de titel Marketing Studieboek van het Jaar krijgt.

 

Het interactieve, online evenement met kennissessies, prijsuitreiking en netwerkmomenten is van 16.00 uur tot 17.45 uur en toegankelijk voor belangstellenden. Aanmelden kan via www.pimonline.nl/marketingliteratuurprijs. 

 

Platform Innovatie in Marketing (PIM) wil met deze prijs de aandacht vestigen op de ontwikkelingen in het marketingvak. Uit de genomineerden van deze achttiende editie ziet de vakjury veel aandacht voor merken, klantbeleving en service bij de auteurs. 

 

Nominaties PIM Marketing Literatuurprijs 2020

Online invloed

Online invloed

Bas Wouters, Joris Groen
€ 29,95
Bestellen
Platformrevolutie

Platformrevolutie

Martijn Arets
€ 33,50
Bestellen
Marketing Design met Customer Journey Mapping

Marketing Design met Customer Journey Mapping

Eveline van Zeeland
€ 39,95
Mail mij
© 2023 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Contact
Account & gegevens
Bestellen
Betalen
Levertijd & bezorging
Productinformatie
Retourneren
Docentenservice

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Persinformatie
Publiceren bij Boom
Werken bij Boom

Over ons

Boom hoger onderwijs
Het team
Vacatures
Samenwerken?
Nieuwsbrief
How to order
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy