Nieuw! Online invloed
_w630.png)
Online invloed zet op zeer praktische wijze uiteen hoe je bezoekers online kunt beïnvloeden, niet zozeer met rationele argumenten maar door het onbewuste brein te activeren; concrete handvaten mét een wetenschappelijke ondergrond.
De 40 jaar praktijkervaring van Psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouter vind je in dit boek terug. Zij leggen haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt, en waarom, op basis van de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment zoals: Fogg, Cialdini en Kahneman.
Met de ruim 40 succescases uit de praktijk, meer dan 150 illustraties van do’s-and-don’ts en de wetenschappelijke ondergrond is dit boek de meest complete gids voor het ontwerpen en verbeteren van de online klantreis.
'A must-read for everyone in the field of online persuasion.' - Dr. Robert Cialdini
Voor wie is dit boek?
Online invloed is geschreven voor alle professionals die het online gedrag van hun (potentiële) klanten willen beïnvloeden. Dus of je nou webbouwer of UX-designer bent, copywriter of grafisch vormgever, ondernemer, marketeer of productmanager: als je meer online invloed wilt hebben, zit je met dit boek goed.
Inkijkexemplaar inzien of gratis beoordelingsexemplaar aanvragen?
Bekijk via onze webshop het inkijkexemplaar, de online omgeving of vraag daar een gratis beoordelingsexemplaar aan. Mocht je vragen hebben over hoe je deze methode het beste kunt inzetten in het onderwijs, neem dan gerust contact op met onze accountmanager Elsbeth Bouman via e.bouman@boom.nl
Bas Wouters, Joris Groen | 9789024426355 | 1e druk | 192 blz. | €23,50