Pitch MBO verhuist naar Uitgeverij Sarphati
Zoals u wellicht weet is de methode Pitch bij Boom uitgevers Amsterdam onderdeel van de afdeling hoger onderwijs. Hier is de methode uitgegroeid naar een goed gewaardeerde en volledige methode voor studenten marketing, communicatie en evenementenorganisatie.
Om de methode de aandacht te blijven geven die het verdient is ervoor gekozen om de methode over te zetten naar onze collega uitgeverij die gespecialiseerd is in het mbo-onderwijs. Per 1 januari 2019 verhuist de reeks daarom naar Uitgeverij Sarphati (ook onderdeel van Koninklijke Boom Uitgevers). Wij hebben er alle vertrouwen in dat de reeks hier goed tot zijn recht komt.
Docentenservice
U kunt van Boom nog steeds de vertrouwde methode verwachten en de service waar wij voor staan. Hebt u na 1 januari een vraag? Dan kunt u terecht op www.uitgeverij-sarphati.nl of bij de klantenservice via 0522 – 235 230 of info@uitgeverij-sarphati.nl
Over Pitch
De boeken en online-omgeving van de methode Pitch zijn onmisbaar studiemateriaal voor het mbo-diploma Medewerker marketing en communicatie en evenementen organiseren. Na het behalen van dit diploma vormen deze boeken bovendien een stevige basis voor de weg naar het NIMA A-diploma. Pitch is geschikt voor zelfstandig werken én voor afwisselend zelfstandig en klassikaal werken.
Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustige vormgeving, heldere taal, duidelijke structuur, margewoorden, onthoudblokjes voor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstuk een samenvatting en begrippenlijst.
Bij de methode hoort een online omgeving: www.practicx.nl waar toets- en oefenvragen (met feedback op de antwoorden en oefening voor het tentamen te vinden zijn.
