15 AUGUSTUS 2018 VERKRIJGBAAR: Handboek Online Marketing 6!
De zesde editie van dit praktische en actuele management- en studieboek is totaal vernieuwd en nog completer gemaakt. Na 1,5 jaar herschrijven en produceren van extra (docent-)materiaal zijn verbeterpunten, een nieuwe structuur en updates doorgevoerd in een totaal nieuw, crossmediaal en werkzaam handboek.

Theoretische grondslagen en praktische tools
Het Handboek Online Marketing 6 verschaft u zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.
Praktisch en crossmediaal boek
Het is een praktisch en crossmediaal boek met ondersteunende website, extra video’s, interviews, webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases. Inclusief bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen.
Meer informatie
Kijk hier voor meer informatie: inhoudsopgave, inkijkexemplaar, boektrailer, 10 redenen om het boek te gebruiken & meer!
Overweegt u dit boek voor te schrijven aan uw studenten? Dan kunt u een gratis docentexemplaar aanvragen. U krijgt het boek rondom 15 augustus 2018 toegestuurd.
_w207_h350.jpg)
Patrick Petersen MA MSc is Senior Online Strateeg, crossmediaal marketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur.
Hij studeerde in 1997 af op de Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland. Dit resulteerde in diverse eigen marketingmodellen die hij voor tal van gerenommeerde organisaties zoals Heijmans, TU Delft, IKEA Nederland en Delta Lloyd succesvol in de praktijk bracht.
Extra master studies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, brachten hem tot de integratiemodellen van Online Marketing en de Mixed Reality Customer Experience. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de Top 10 marketing influencer.