Brengt kennis samen
Klantenservice
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Bestelprocedure
  • E-books
Inloggen
Winkelmand € 0,00
Winkelmand
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelmand
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Domeinen
    DomeinenBuilt environmentMarketing, communicatie en mediaCommunicatieve vaardighedenEconomie en managementEnglish booksEngineeringGezondheidszorg
    HBO ICTHogere sociale studiesOnderwijs en opvoedingOnderzoek en statistiekDocentprofessionaliseringProjectmanagement
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Actueel
    • Nieuws
    • Agenda
  • Uitgelicht
    • Overzicht Uitgelicht
    • Webinars
    • Wiskunde voor technici
    • ProActive Nursing
    • Handboek Online Marketing 6
    • Klinische Blik
  • Docentenservice
    • Docentenservice
    • Docentenmiddagen
    • Docentexemplaar aanvragen
    • Extra materiaal
    • Online leeromgeving
    • Contact
    • Account aanmaken
  • Over ons
    • Boom hoger onderwijs
    • Het team
    • Vacatures
  • How to order
    • Inspection Copies
    • Order information
    • How to place an order?
    • Contact us
  • Boom op maat
    • Over Boom op maat
    • Aanvragen
    • Veel gestelde vragen
Handboek Online Marketing 6!
Terug
Delen
Link kopiëren

15 AUGUSTUS VERKRIJGBAAR: Handboek Online Marketing 6!

11 juni 2018

De zesde editie van dit praktische en actuele management- en studieboek is totaal vernieuwd en nog completer gemaakt. Na 1,5 jaar herschrijven en produceren van extra (docent-)materiaal zijn verbeterpunten, een nieuwe structuur en updates doorgevoerd in een totaal nieuw, crossmediaal en werkzaam handboek.

Handboek Online Marketing 6!

Theoretische grondslagen en praktische tools

Het Handboek Online Marketing 6 verschaft u zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.

 

Praktisch en crossmediaal boek

Het is een praktisch en crossmediaal boek met ondersteunende website, extra video’s, interviews, webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases. Inclusief bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen.

Meer informatie

Kijk hier voor meer informatie: inhoudsopgave, inkijkexemplaar, boektrailer, 10 redenen om het boek te gebruiken & meer!

 

Overweegt u dit boek voor te schrijven aan uw studenten? Dan kunt u een gratis docentexemplaar aanvragen. U krijgt het boek rondom 15 augustus 2018 toegestuurd.

Over auteur Patrick Petersen

Patrick Petersen MA MSc is Senior Online Strateeg, crossmediaal marketeer, internetondernem­er, internationaal spreker, docent en auteur.

 

Hij studeerde in 1997 af op de Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland. Dit re­sulteerde in diverse eigen marketingmodellen die hij voor tal van gerenommeerde organisaties zoals Heijmans, TU Delft, IKEA Nederland en Delta Lloyd succesvol in de praktijk bracht.

 

Extra master studies aan de London School of Business and Finance en de Geneva Business School, brachten hem tot de integratiemodellen van Online Marketing en de Mixed Reality Customer Experience. Petersen is door Bureau Meltwater verkozen tot de Top 10 marketing influencer.

© 2014-2019 Boom uitgevers Amsterdam
Prinsengracht 747-751
1017 JX Amsterdam
Blijf op de hoogte
Ontvang onze nieuwsbrief.
Formulier succes
Formulier foutmelding
Volg ons
Hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice.
(020) 52 18 922
klantenservice@boomhogeronderwijs.nl
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkDisclaimerGebruiksvoorwaarden digitale contentPrivacy policyRetourneren