Zojuist verschenen: Interne communicatie (7e druk) van Huib Koeleman
Interne communicatie is een van de succesfactoren om een organisatie in deze tijd goed te laten functioneren. In dit vervolg op het boek Interne communicatie als managementinstrument geeft de auteur handreikingen om de interne communicatie in de organisatie te verbeteren: op medewerker-, team- en organisatieniveau.
Het boek behandelt actuele thema’s, zoals:
- het belang van engagement;
- internal branding;
- verandercommunicatie;
- en de inclusieve organisatie.
Daarbij kijkt de auteur over de grenzen van het vak: ook bevindingen uit de HR-, organisatiekunde en neuropsychologie komen aan bod.
Inclusief online omgeving!
Op de bijbehorende vindt u extra tips, achtergrondinformatie en opdrachten.
Gratis docentexemplaar
Overweegt u dit boek voor te schrijven aan uw studenten? Bekijk dan het inkijkexemplaar of vraag direct een gratis docentexemplaar aan. U krijgt het boek zo snel mogelijk toegestuurd.