Brengt kennis samen
Klantenservice
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Bestelprocedure
  • E-books
Inloggen
Winkelmand
Winkelmand
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelmand
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending vanaf € 20,-.
  • Domeinen
    DomeinenBuilt environmentCommunicatie, marketing en mediaCommunicatieve vaardighedenEconomie en managementEnglish booksEngineeringGezondheidszorg
    HBO ICTHogere sociale studiesOnderwijs en opvoedingOnderzoek en statistiekDocentprofessionaliseringProjectmanagement
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Nieuws
  • Uitgelicht
    • Webinars
    • Wiskunde voor technici
  • Docentenservice
    • Docentenservice
    • Docentenmiddagen
    • Docentexemplaar aanvragen
    • Extra materiaal
    • Online leeromgeving
    • Contact
    • Account aanmaken
  • Boom op maat
    • Over Boom op maat
    • Aanvragen
    • Veel gestelde vragen
  • Over ons
    • Boom hoger onderwijs
    • Het team
    • Vacatures
    • How to order
    • Samenwerken?
Anatomie van de verleiding (4e druk)
Terug
Delen
Link kopiëren

Zojuist verschenen: Anatomie van de verleiding (4e druk)

13 december 2017
Neuromarketing succesvol toepassen? Paul Postma legt het haarfijn uit in Anatomie van de verleiding. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd.
Anatomie van de verleiding (4e druk)

Over de inhoud

Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen.

 

In het eerste deel van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel twee bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden.

 

Gratis docentexemplaar

Overweegt u dit boek voor te schrijven aan uw studenten? Bekijk dan hieronder het inkijkexemplaar of vraag direct een gratis docentexemplaar aan.

Over de auteur

Paul Postma – econoom, Universiteit van Amsterdam – is een internationaal erkende marketingautoriteit. Hij is grondlegger van CRM, en legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij is auteur van onder meer The New Marketing Era met voorwoord van Philip Kotler (McGraw-Hill). Daarbij is hij directeur van het marketingadviesbedrijf PPMC, dat al jaren in de Nederlandse top 3 staat van marketingconsultancybedrijven. Met Big Data Marketing was hij genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017.

© 2014-2019 Boom uitgevers Amsterdam
Prinsengracht 747-751
1017 JX Amsterdam
Blijf op de hoogte
Ontvang onze nieuwsbrief.
Formulier succes
Formulier foutmelding
Volg ons
Hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice.
(020) 52 18 922
klantenservice@boomhogeronderwijs.nl
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkDisclaimerGebruiksvoorwaarden digitale contentPrivacy policyRetourneren