Zojuist verschenen: Anatomie van de verleiding (4e druk)
_w630.jpg)
Over de inhoud
Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen.
In het eerste deel van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel twee bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden.
Gratis docentexemplaar
Overweegt u dit boek voor te schrijven aan uw studenten? Bekijk dan hieronder het inkijkexemplaar of vraag direct een gratis docentexemplaar aan.
Over de auteur
Paul Postma – econoom, Universiteit van Amsterdam – is een internationaal erkende marketingautoriteit. Hij is grondlegger van CRM, en legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij is auteur van onder meer The New Marketing Era met voorwoord van Philip Kotler (McGraw-Hill). Daarbij is hij directeur van het marketingadviesbedrijf PPMC, dat al jaren in de Nederlandse top 3 staat van marketingconsultancybedrijven. Met Big Data Marketing was hij genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017.