Brengt kennis samen
Klantenservice
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Bestelprocedure
  • E-books
Inloggen
Winkelmand € 0,00
Winkelmand
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelmand
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Domeinen
    DomeinenBuilt environmentCommunicatie en mediaCommunicatieve vaardighedenEconomie en managementEnglish booksEngineeringGezondheid
    HBO ICTMens en maatschappijOnderwijs en opvoedingOnderzoek en statistiekProfessionele ontwikkelingProjectmanagement
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Auteurs
    • Even voorstellen
    • Auteurs op alfabet
    • Auteur worden?
  • Actueel
    • Nieuws
    • Agenda
  • Thema's
    • Overzicht thema's
    • Wiskunde voor technici
  • Docentenservice
    • Docentenservice
    • Docentenmiddagen
    • Docentexemplaar aanvragen
    • Extra materiaal
    • Online leeromgeving
    • Contact
    • Account aanmaken
  • Over ons
    • Boom hoger onderwijs
    • Medewerkers
    • Vacatures
  • How to order
    • Inspection Copies
    • Order information
    • How to place an order?
    • Contact us
Anatomie van de verleiding (4e druk)
Terug
Delen
Link kopiƫren

Zojuist verschenen: Anatomie van de verleiding (4e druk)

13 december 2017
Neuromarketing succesvol toepassen? Paul Postma legt het haarfijn uit in Anatomie van de verleiding. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toegevoegd.
Anatomie van de verleiding (4e druk)

Over de inhoud

Neuromarketing levert een belangrijke bijdrage aan strategische marketing, customer insight en marketing intelligence. Het is een van de interessantste toepassingen van digitale marketing en volop in ontwikkeling. Anatomie van de verleiding biedt een volledig overzicht van de drie neuromarketingmethoden en hun toepassingen.

 

In het eerste deel van het boek staat de theorie centraal, ondersteund met talrijke voorbeelden. Deel twee bestaat uit praktijkcases over de drie neuromarketingmethoden.

 

Gratis docentexemplaar

Bent u docent in het hoger onderwijs en overweegt u dit boek voor te schrijven aan uw studenten? Dan kunt u een gratis docentexemplaar aanvragen.

Over de auteur

Paul Postma – econoom, Universiteit van Amsterdam – is een internationaal erkende marketingautoriteit. Hij is grondlegger van CRM, en legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Hij is auteur van onder meer The New Marketing Era met voorwoord van Philip Kotler (McGraw-Hill). Daarbij is hij directeur van het marketingadviesbedrijf PPMC, dat al jaren in de Nederlandse top 3 staat van marketingconsultancybedrijven. Met Big Data Marketing was hij genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017.

© 2014-2018 Boom uitgevers Amsterdam
Prinsengracht 747-751
1017 JX Amsterdam
Blijf op de hoogte
Ontvang onze nieuwsbrief.
Formulier succes
Formulier foutmelding
Volg ons
Hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice.
(020) 52 18 922
klantenservice@boomhogeronderwijs.nl
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkDisclaimerGebruiksvoorwaarden digitale contentPrivacy policyRetourneren