Brengt kennis samen
Klantenservice
  • Veelgestelde vragen
  • How to order
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Bestelprocedure
  • Retourneren
  • E-books
  • Online licentie
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Webshop
    WebshopBuilt environmentCommunicatie, marketing en mediaCommunicatieve vaardighedenEconomie en managementEnglish booksEngineeringDigitaal
    DocentprofessionaliseringGezondheidszorgHBO ICTHogere sociale studiesOnderwijs en opvoedingOnderzoek en statistiekProjectmanagement
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Boom op maat
    • Boom op maat
    • Aanvragen
    • Veelgestelde vragen
  • Domein
    • Communicatie, marketing en media
    • Docentprofessionalisering
    • Economie, management en organisatie
    • HBO ICT
    • Onderwijs en opvoeding
    • Onderzoek en statistiek
    • Techniek
    • Vaardigheden
    • Zorg en welzijn
  • Uitgelicht
    • Boom Academie
    • Bouwstenen
    • Boom Docentacademie
    • Events en tutorials
    • Online boek en online licentie
    • TrainTool
    • Wiskunde voor technici
  • Docentenservice
    • Docentexemplaar aanvragen
    • Docentenservice leveringsvoorwaarden
    • Blended learning
    • Contact met onze accountmanagers
    • Docentendagen
  • Nieuws
  • Over ons
    • Boom hoger onderwijs
    • Het team
    • Vacatures
    • Samenwerken?
    • Nieuwsbrief
Zojuist verschenen: Images of Design Thinking
Terug
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Mail Print Link
Link kopiëren

Zojuist verschenen: Images of Design Thinking

This book is intended for professionals and students with a passion for innovation. It presents a novel approach to innovation for use by anyone who creates new products, services, concepts or interventions -a designerly approach.
Zojuist verschenen: Images of Design Thinking

Images of Design Thinking, written by innovators for innovators, is the first book to describe how a designerly approach is used in the field of innovation.

Thirty seasoned innovators share their thoughts and experiences on how they apply design in their daily practice. Their stories show that there are multiple views on, or images of, design thinking in innovation: value-driven innovation, experience-driven innovation, purpose-driven innovation and vision-driven innovation.

These images describe combinations of the role, responsibility and vision of the innovator, the innovator’s context (both social and physical), and the scope of the innovation project that he or she is working on. Each of these four images is discussed in a dedicated chapter that includes tips, pointers and best practices to help the reader get the most out of these rich combinations. The book provides inspiration to innovators at all levels of experience.

 

Nieuwgierig geworden?

Bekijk het inkijkexemplaar hier.

 

Meer informatie, docentexemplaar aanvragen en/of bestellen >>

Gerelateerde uitgaven

© 2023 Boom Uitgevers Amsterdam

Klantenservice

Veelgestelde vragen
How to order
Contact
Bestelinformatie
Bestelprocedure
Retourneren
E-books
Online licentie

Over ons

Boom hoger onderwijs
Het team
Vacatures
Samenwerken?
Nieuwsbrief

Volg ons op social media

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy