Brengt kennis samen
Klantenservice
  • Veelgestelde vragen
  • How to order
  • Contact
  • Bestelinformatie
  • Bestelprocedure
  • Retourneren
  • E-books
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis. Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
  • Webshop
    WebshopBuilt environmentCommunicatie, marketing en mediaCommunicatieve vaardighedenEconomie en managementEnglish booksEngineeringDigitaal
    DocentprofessionaliseringGezondheidszorgHBO ICTHogere sociale studiesOnderwijs en opvoedingOnderzoek en statistiekProjectmanagement
    Acties Alle uitgaven Zojuist verschenen Verwacht
  • Boom op maat
    • Boom op maat
    • Aanvragen
    • Veelgestelde vragen
  • Domein
    • Communicatie, marketing en media
    • Docentprofessionalisering
    • Economie, management en organisatie
    • HBO ICT
    • Onderwijs en opvoeding
    • Onderzoek en statistiek
    • Techniek
    • Vaardigheden
    • Zorg en welzijn
  • Uitgelicht
    • Boom Academie
    • Bouwstenen
    • Boom Docentacademie
    • Events en tutorials
    • Online boek en online licentie
    • TrainTool
    • Wiskunde voor technici
  • Docentenservice
    • Docentexemplaar aanvragen
    • Docentenservice leveringsvoorwaarden
    • Blended learning
    • Contact met onze accountmanagers
    • Docentendagen
  • Nieuws
  • Over ons
    • Boom hoger onderwijs
    • Het team
    • Vacatures
    • Samenwerken?
    • Nieuwsbrief
Zojuist verschenen: Transmedia storytelling
Terug
Delen
Facebook Twitter LinkedIn Mail Print Link
Link kopiëren

Zojuist verschenen: Transmedia storytelling

Met transmedia storytelling kun je een breed publiek op uiteenlopende manieren betrekken bij een verhaal. Het publiek kan zelfs een bijdrage leveren aan het verloop ervan. De beleving staat centraal, waardoor de onderliggende boodschap veel beter blijft hangen.
Zojuist verschenen: Transmedia storytelling

Maar wat is dan transmedia storytelling? In het woord transmediaal schuilt iets van ‘transformatie’. De meest eenvoudige uitleg hiervan is dat je met transmedia storytelling feitelijk je verhaal ‘transformeert’ naar een zorgvuldig geselecteerd mediakanaal. Ofwel, hoe zorg je ervoor dat de vorm waarin je een verhaal giet optimaal is afgestemd op het medium waarop je het verhaal gaat vertellen. Daarbij komt dan nog de betrokkenheid van je publiek kijken (in het boek noemen we dit participatie). Transmedia storytelling kun je gebruiken om uiteenlopende communicatieconcepten krachtiger over te laten komen bij een publiek.

 
Een verhaal transmediaal overbrengen 

Dit boek neemt je mee in het strategisch doordenken van het proces om een verhaal transmediaal te vertellen. In het eerste hoofdstuk kijken we naar de basis van een verhaal vanuit de identiteit van je organisatie en de drijfveren van je publiek. Het tweede hoofdstuk richt zich op het mediumspecifiek selecteren van geschikte mediakanalen. De randvoorwaarden om een goed verhaal op te bouwen worden besproken in het derde hoofdstuk. De uiteindelijke implementatie van een transmedia storytelling communicatieproject komt aan bod in het vierde hoofdstuk.

Lees meer over Transmedia storytelling >> 

Gerelateerde uitgaven

Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Daphne Dijkerman, Indira Reynaert
€ 45,50
Bestellen
Inleiding marketing

Inleiding marketing

Stefan Renkema
€ 44,50
Bestellen
Blijf op de hoogte
Ontvang onze nieuwsbrief.
Succes
Error
© 2023 Boom Uitgevers Amsterdam

Klantenservice

Veelgestelde vragen
How to order
Contact
Bestelinformatie
Bestelprocedure
Retourneren
E-books

Over ons

Boom hoger onderwijs
Het team
Vacatures
Samenwerken?
Nieuwsbrief

Volg ons op social media

Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis.
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkDisclaimerPrivacy policyHO Privacy bijsluiterDigitale content